Terbekehofdreef 60-62, 2160 Wilrijk • Open Ma-Vr 8u30 – 17u • Zaterdag 9u – 13u • Ma gesloten tussen 12u – 13u 

FAQ

Nog vragen? Contacteer ons.

Contact

Onze toestellen

Hoe wordt de prijs bepaald?

De korting op de toestellen wordt bepaald door de leeftijd van het toestel en het aantal koffies dat er met het toestel gezet is geweest. 

Welke toestellen worden verkocht?

Er worden zowel nieuwe toestellen, showroommodellen als refurbished toestellen verkocht. Bij showroom- en refurbished toestellen gaat het om toestellen die helemaal zijn nagekeken en nog perfect dienst kunnen doen als volwaardig keukentoestel.

In welke staat verkeren de toestellen?

De nieuwe toestellen zitten ongeopend in de doos. Showroomtoestellen verkeren ook nog in nieuwstaat maar zijn al uit de doos geweest.

De refurbished toestellen zijn vaak nog zo goed als nieuw of met enkele gebruikssporen.

Indien er zichtbare krassen zijn aan het toestel, zullen deze in de omschrijving vermeld worden. Als er niets in de omschrijving staat, heeft het toestel ook geen beschadigingen. Bij de afhaling van het toestel kan het nog eens uitwendig gecontroleerd worden door de klant. Als de klant het toestel dan meeneemt, gaat hij akkoord met de huidige uitwendige staat van het toestel.

Bodart is niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen nadat het toestel is afgehaald.

Bestelling en afhalen

Ik heb besteld. Wat nu?

U kan het toestel 2 werkdagen na uw bestelling afhalen. Het toestel wordt na uw bestelling namelijk nog een laatste keer grondig getest door onze techniekers. Hij/zij reinigt het toestel en zorgt voor een volledige ontkalking.

Wanneer dit proces klaar is, wordt het toestel klaargezet voor afhaling in onze winkel. U krijgt naast het toestel ook een starterspakket mee zodat u probleemloos kan opstarten en enkele tellen later kan genieten van een heerlijk kopje koffie.

Waarom 2 werkdagen wachten?

Voor we onze toestellen laten afhalen worden deze uitvoerig getest. Sommige van deze toestellen zijn al enkele maanden ongebruikt of moeten nog een kleine herstelling ondergaan. Om onze techniekers de tijd te geven voor een grondige testbeurt rekenen we 2 werkdagen.

Garantie

Welke garantie krijg ik op mijn koffietoestel?

We maken het onderscheid tussen toestellen die nog geen tassen koffie gezet hebben en die dat al wel gedaan hebben.

  • Voor volautomatische toestellen met 0 tassen op hun teller krijgt u, net als bij onze nieuw verkochte toestellen, twee jaar garantie.
  • Volautomatische toestellen die al wél tassen hebben gezet, genieten van 1 jaar garantie.

Indien onze techniekers tijdens een herstelling van uw toestel echter vaststellen dat de herstelling nodig is door fout gebruik van de klant, vervalt de garantie en is de herstelling betalend voor de klant.

Welke garantie krijg ik op mijn keukentoestel?

Voor alle keukentoestellen exclusief de koffiemachines gelden volgende garanties.

  • Nieuw toestel: Nieuwe keukentoestellen die wegens uit assortiment worden verkocht, genieten net zoals bij een nieuwe aankoop van 2 jaar garantie
  • Showroommodel: Toestellen die enkel in de showroom zijn gebruikt genieten van 1 jaar garantie
  • Tweedehandstoestellen: Ook tweedehandstoestellen genieten van 1 jaar garantie
  • Accessoires en toebehoren: Accessoires, hulpstukken en toebehoren vallen buiten de garantie.

Indien onze techniekers tijdens een herstelling van uw toestel echter vaststellen dat de herstelling nodig is door fout gebruik van de klant, vervalt de garantie en is de herstelling betalend voor de klant.

Wat is “fout gebruik van de klant”?

Wanneer een toestel in herstelling moet komen door een foute handeling van de klant zoals bijvoorbeeld: water in de molen na vullen watertank, afgebroken uitloopjes door slecht gebruik, niet of slecht onderhouden toestellen,….

Address

Terbekehofdreef 60-62
2160 Wilrijk

Email

events@bodartservicehouse.be